ČISTÝ A BEZPEČNÝ HOTEL

Opatření COVID-19

COVID opatření

Obecné

1. Zvýšená úroveň čistoty / hygieny

Veřejné prostory (např. Lobby, recepce, výtahy, eskalátory, koupelny, chodby), které jsou vysoce dotykovými body, jsou často a pravidelně čištěny a dezinfikovány.

2. Ruční dezinfekční stanice
Dezinfekční soupravy jsou umístěny na veřejných místech, před výtahy, před banketovými sály a u vchodu do dalších zařízení, aby si naši hosté mohli snadno dezinfikovat ruce.

3. Ochranné bariéry
Zaměstnanci a hosté jsou povinni nosit respirátor FFP2. Mezi hosty a personálem na recepci jsou umístěny ochranné bariéry z plexiskla, které zabraňují přímému kontaktu.

4. Prevence dezinfekcí
Klíče od pokoje, vybavení pro hosty a další předměty jsou před předáním hostům dezinfikovány.

5. Sociální distancování
Od zaměstnanců se očekává, že zajistí bezpečnost tím, že připomenou hostům, aby respektovali dodržení bezpečných vzdáleností , zejména při čekání ve frontě na recepci nebo v restauracích. Počet osob povolených v uzavřených prostorách je snížen, aby bylo možné bezpečnou vzdálenost.

6. Zajištění dostatečné cirkulace vzduchu
Veřejné prostory, restaurace, pokoje atd. Jsou často větrány.

7. Kontrola hostů
Všichni hosté jsou dle nařízení vlády žádáni, aby sepři vstupu do hotelu prokázali platným PCR nebo antigenním testem, certifikátem o očkování nebo potvrzením o prodělání nemoci COVID-19 . Žádáme vás o laskavou spolupráci, abychom zajistili bezpečnost všech hostů a zaměstnanců. 

Bariéry covid

Hotelové pokoje

8. Čistota / hygiena
Ve všech pokojích pro hosty je pravidelně čisten a dezinfikován nábytek, dveře a kliky dveří, okna, koupelna, spínače osvětlení a všechny dotykové body.

9. Čistota / hygiena v místnosti
Důkladně se využívají dezinfekčních prostředky pro sanitaci vysoce dotykových bodů. (Dálkové ovládání TV, telefon, vysoušeč vlasů, věšáky atd.) 

zvýšená hygiena

Restaurace a bary

10. Rozmístění
Aby se udržel sociální odstup, jsou hosté posazeni v dostatečné vzdálenosti od sebe.
Stravování formou bufetu je nahrazeno novým stylem stolování, aby se zvýšila hygienická bezpečnost.

11. Čistota / hygiena
Všechny stoly, pulty a sezení jsou před a bezprostředně po použití dezinfikovány.

12. Vyšší standard bezpečnosti potravin
Všichni zaměstnanci kuchyně dodržují přísné hygienické normy pro přípravu jídla a vaření a pro zvýšení bezpečnosti potravin nosí masky, rukavice a klobouky. 

odstupy restaurace

Další veřejná místa

14. Bazén / Fitness / Wellness
Před použitím zařízení jsou hosté požádáni, aby podstoupili teplotní a zdravotní prohlídku.
Sociální distancování je udržováno v šatnách a školicích zařízeních, kde se provádí pravidelná hygiena. V lázeňských zařízeních je personál povinen při ošetření nosit masky a na žádost jednotlivých hostů bude nosit rukavice.

15. Kongresové centrum
Pro účely pořádání banketů hotel navrhuje dispoziční řešení, které zohledňuje sociální distancování. Po dokončení instalace jsou stoly a židle dále dezinfikovány. U vchodu jsou umístěny dezinfekční sady. Zaměstnanci jsou při nošení hostů povinni nosit masky. Na vaši žádost lze mezi recepční akce a hosty umístit ochranné bariéry, aby se zabránilo kapičkové infekci.

konference covid

Personál

16. Kontrola zdravotního stavu
Před vstupem do hotelu jsou všichni zaměstnanci povinni zkontrolovat teplotu a podstoupit zdravotní prohlídku. Zaměstnanci musí při podávání nosit masky a jsou povinni si umýt a dezinfikovat ruce a pravidelně kloktat. Místnosti zaměstnanců a zadní část domu jsou pravidelně čištěny a dezinfikovány. Zaměstnanci jsou povinni udržovat sociální distancování, aby nedocházelo k blízkému kontaktu.

17. Pravidelné školení
Aby bylo možné hosty bezpečně přivítat, zaměstnanci absolvují školení v oblasti kontroly infekce a lepší povědomí o aktuálních nejnovějších opatřeních v oblasti čistoty a hygieny.

Staff